Feb 18, 2012

sibuk



Wuuu. lamanya tak online ni. Gara gara wifi tak berfungsi la ni. Haih.


Btw, memang agak sibuk this week because i'm already in semester 2.


Tadi, pepagi lagi ada senamrobik, gotong royong (ceh, mcm bebudak sekolah pulak) dan karnival kokurikulum. Start esok pagi, kena training handball because the games will start next week. OMG! Then, masuk p'tandingan mencanting batik (wuu lama dah tak tunjukkan bakat menconteng ni. haha) Next week lagi ada kem perkhemahan and next week lagi pergi menawan Gua Tempurung. So, memang baaanyak laa program anjuran kolej aku ni. Ditambah pulak dengan eseimen berlambaknya. Haih, tak boleh balik rumah nampaknya. aiyoo =,=. Bile nak kemaskini upu ni? wuuu.


Malam ni pulak ada sambutan tahun baru cina dekat dewan. Macam best je. Diorang cakap ada persembahan suju (klon la kot). Haha. taktau la. tapi tahun lepas punya memang best. sebab aku suka bebeno dengan tarian korea bebudak cina tu. memang smart gi-la gua cakap lu!


Okay, malas nak menaip. MALAS, MALAS, MALAS. So, bye!






notakaki : kenapa suka bagi false hope? better lagi aku yg suka buat fake smile =)



No comments: