Sep 9, 2013

When triple Nabila meet together (part 3)

At last, lepas bincang2, kitorang pun sepakat nak pegi KLCC. So tak jadi pegi rumah Nabil sebab waktu tu hujan lebat gilos. Plus rumah Nabil macam jauh je kat Sungai Buloh tu. Kena naik ktm lagi :/ Hm sori Nabil. Next time kitorang janji akan datang rumah kau. So, dalam hujan tu, gigih jugak nak pegi. Tapi bapak Eila hantar la sampai KL Sentral. Pastu kitorang pegi KLCC sendiri. Plannye nak tengok The Conjuring. Sebab dari aritu lagi si Eila ni ajak aku tengok. Sekali dalam TGV, Eila ni pulak takut semacam pastu ajak aku balik muahaha lawak la ko Eila. Lastnye berjaya jugak habiskan tengok cerita seramshit tu even kitorang banyak tutup mata and banyak jerit je LOL. 

Pastu lepas tengok wayang, jejalan kejap. Aku nak cari kasut baru sebab kaki aku melecet pakai kasut ni. At last, tak jadi. Tapi sempat la jugak kitorang beli jam Vincci sorang satu kaler merah haha. Sweet tak ? Pastu pegi bergambor pulak. Kitorang ni memang tak sah kalau tak bergambor. So aku cari la mangsa untuk tangkapkan gambar kitorang. Pastu orang tu suruh aku pulak tangkapkan gambar dorang -.-" Pastu tetiba sorang2 suruh aku jadi camerawoman. Ahahaha. Nasib laaa.
plan nak pegi waktu malam sebab lagi cantik tapi tak jadi




jadi model KLCC jap



kak long pun nak jugak



camwhore sendiri sebab takde orang tangkapkan haha



yeah baru nampak bangunan :)



miss this memory :' )


Lepas habis bergambor, kitorang terus cari bahan nak buat kek coklat dengan spaghetti sebab ada kengkawan Eila nak datang beraye malam tu. Then, sampai rumah pun dah nak malam. So malam tu barula aku first time jumpa face to face adik kak long bernama Paeh tu. Ouh kak long tu panggilan untuk Eila. Pastu habis borak semua, Paeh memula ajak kitorang lepak makan2 kat luar. Tetibe kedai tu tutup. At last jejalan around Subang je. 

Esoknye, aku dah nak kena balik :/  pukul 2. Sebelum balik tu, kitorang sempat buat kek coklat kukus sesama. Tapi rare sikit kek tu sebab guna minyak masak dengan blender haha. Sementara tunggu kek masak, Eila bawak aku merempit jejalan sekitar UM. Setengah jam je sempat pastu terpaksa balik, kemas2 beg jap, pastu lagi berape minit pukul 2, Eila merempit lagi bawak aku pegi KL Sentral. Punyalah rush masa tu haha. Nasib baik sempat tau. Kalau tak, memang aku tertinggal tren la jawabnye haha. 

Selama lebih kurang 3 hari aku kat sana, memang best sangat luangkan masa dengan triple Nabila, even plan nak pegi Genting terpaksa dilupakan. Never mind, next sem holiday plan kat tempat best lain pulak. Okay lah cukupla sampai part 3 cerita aku. Kbye !


notakaki : semester 3 bakal bermula. fighting !


No comments: