Apr 1, 2012

tak sedar lagi?


Assalamualaikum. Tak jawab dosa, hekhek =,=

Ehem. sila benarkan saya tengking pada diri sendiri kejap.

Hoi budak comel yang bernama NABILAH HUDA MOHD SAHID! *err comel?
Anda tahu tak dah pukul berapa ni? Kenapa tak tidur lagi ni? *ntah
Anda tahu tak esok kena bangun awal? Sebab esok awak kena pulang ke KMPK! *OMJ!
Anda tahu tak apa yang anda buat ni? Anda dah habiskan masa anda! *err yeke?
Anda tahu tak final exam lagi berapa hari je? Sedar diri tak? *err okayy =.=
Anda tak reti reti bahasa ke? Cepat off tenet! *hish yelah yelahhh

Okay fine. Rasa puas dah bagi amaran kat diri sendiri. Rasa macam #%&#@3&*%@
Huh, kenapa saya tak tidur lagi? Ekceli saya memang macamni. Susah nak tidur.
Suka berjaga malam. Memang bad habit kot. Esok pagi mulalah lembab nak bangun.
Lembab ke lambat? Ouh lembab tu ditujukan kepada siput saya. HAHA. Em ekceli fikiran pun runsing memikirkan final exam yang tinggal berapa hari lagi. ouhhhh. sakit otak. Study? Tak habis lagi. Hmm. Parah. Anyway, wish luck for me. Saya akan pastikan buat yang terbaik. InsyaAllah. Hehe. Dan saya pasti akan merindui kawan kawan bila dah habis exam nanti. Sebab saya bakal meninggalkan kenangan di sana.  Srobss... Btw, betulke harini hari jadi bespreng saya? Sori, lupe sesangat. Tak pasti dowhhh. Err dowh tu ayat dia. Kehkeh. Okay, esok mahu beli hadiah. LALALA.

Eh tak sedar dah banyak melalut. wkwkwkwk.<<===Kak FL suka tulis camni. Saya pun taktau pebende dia tulis. But style okay. KAHKAHKAH.

OUH, mata dah ngantuk. So, bye!

me,
X0X0






No comments: