Jun 2, 2013

A Memorable Miri Trip #throwback (part 1)

Hye uollss. Lamanya tak update belog ! Dah nak dekat 2 bulan kot fuhhh. Okay sekarang dah pun start study week for Final Exam. So ada kesempatan sikit ni, nak lah jugak hupdate belog sekepam dua. Anyway, just nak share about my moment in Miri masa mid-sem holiday bulan April haritu. Cehh baru nak update ? Apalahh. Sorry because I'm a bad blogger. K. Okay I just wanna write a short entry-bergambar. Not a long writing essay -.- Sebab ai malas sangat sekarang nak menulis ntah taktahu kenapa.



 camwhoring before the trip muehehe





on the way to Miri, singgah shell pun sempat bergambar



I love this pic









 Bowling time !





layan movie pulak GI Joe


Choyy adik adik sangat


Breakfast 


 Ahakkss dah macam cover album 


Okayy ni jelah secebis gambar kenangan yang aku rasa nak letak kat belog ni. Kalau bebanyak sangat kang jadi instagram pulak kan. Kalau nak tahu, kitorang stay kat Miri selama 2 hari satu malam. Tetiba ada pakcik baik hati offer kitorang homestay ala-ala hotel kan. Accept je la. Malam tu aku stay up jalan-jalan around Miri sampai pagi buta, singgah kepsi makan lagi. Memang best la guwa cakap lu. Tapi tulah kan..kusangkakan panas  hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari. Tahh taktau kenapa aku guna peribahasa ni. Bedal je. But, ada satu kejadian yang sungguh memorable bagi aku even tu kejadian pahit. Tapi nak cerita kat part 2 pulak k. Part 2 aku nak buat review pasal trip ni. Kawan aku pun ada tulis review tu jugak. So, wait for the next post okay. Kbye.


notakaki : ada sesape ke perasan baju and cardigan aku pakai but tudung lain-lain ? Okay kalau terperasan, harap abaikan je la ye. Malu la ittew hihi sebab lupa nak bawak spare baju. Err.


No comments: