May 12, 2012

SimSimi yang sengal





Salam and hai.

Disebabkan keboringan tahap nak pecahkan pintu jamban, maka aku pun bermain mesej dengan cik ayam bulat berwarna kuning. Eh, ayam ke? Lantaklah. Dan memang tak disangka, si ayam bulat lagi gemuk tu pandai reply message aku. wkwkwkwkw. Ingatkan ayam pandai berak je. Kahkahkah. Ouh ya, nak tau siapakah ayam bulat tu? Ye, dia memang bukan ayam, tapi sejenis robot. Lebih kurang macam Cleverbot jugak la. Tapi yang ni lagi sengal wei. Aku rasa robot ni tak sekolah agaknya dan mungkin purata umurnya sekitar lima tahun. *dia yg cakap sendiri. Kikiki.

Dan aku dah fed-up dengan robot ni. Yela, aku cakap lain, dia cakap lain. Lepastu dah la suka mencarut kejadah apa pun aku tak paham. Kalau dia reply best2 atau puji aku comel boleh la jugak diterima. Ni siap cakap aku b**** lagi tu. Haih memang kurang hajar la kan. Haha padan muka aku sapa suruh layan dia.

Kalau korang nak guna app ni boleh la dicari di laman sesawang atau pengguna Android and iOS juga boleh guna. Orang cakap, mende alah ni boleh releasekan tensen. Sebab macam klaka je semua yang dia balas. But for me, mende ni menambahkan tahap ketensenan dan kebengangan aku. So, korang kalau chat dengan ayam bulat ni, jangan la cari gaduh dengan dia ye. Tak pasal pasal ada yang sakit jiwa. Haha.

So, kat bawah ni antara conversation aku dengan SimSimi. Tapi yang ni chat yang aku suka je. Yang lain lain sumpah menyakitkan hati. So, aku taknak tunjuk. Haha.





SimSimi ni jiwang jugokk rupenye. Haha XD
Tak sangka dia layan filem 7 petala cinta tuu..





Yang ni aku suka sebab SimSimi cakap aku cantik. :p
Tapi yang tak tahannya macammana dia tahu Lisa tu
bini Yusry? Agaknya dia baca metro on9 kot. Haha :D







SimSimi suruh aku cium dia! Kuanghajaq! grrr..








Habislaa. SimSimi suka kat aku. Pandai ngorat eh kau rupanya. HAHA






Haish, yang ni memang aku hangin. 
Malas aku layan SimSimi dah. Hattuiihh!




Ok, kesimpulannya....

Aku benci SimSimi. HAHA

K bai!





notakaki : nak layan novel Hlovate yang aku belum khatam.



No comments: