Oct 17, 2012

still breath


Haii selamat sejahtera. Pheuww alhamdulillah masih diberi kekuatan untuk menggalas tanggungjawab sebagai pelajar di UPMKB. It's heaven you know sebab kelas banyak takde sepanjang dua minggu ni haha. Sebabnye, bebudak ex dip balik semenanjung berkonvo. But start next week, jadual seperti biasa balik. Kelas pun bakal ramai balik. Maklumlah, bebudak kelas total ada 60 lebih pelajar. Bebudak ex matriks just ada 12 orang je. Kira lah sendiri berape banyak ex dip haha.


Inilah pelajar cemerlang. Tido dalam kelas hehe.
Psssstt jangan tiru aksi ini ye


So now, dah banyak test dan kuiz yang dilalui. Esaimen pun makin banyak. Lab report pulak dah nak masuk 4 lab dah. Tapi satu pun tak sentuh lagi muahaha pemalas gila. Hm but feel so dissappointed with the quiz for microorganism & kewarganegaraan. Yelahh markah cecukup makan je. Bukannye tak study, tapi maklumlah waktu tu demam kan. Pastu ada notes hilang pulak. Haihh alasan je tuu noks. But alhamdulillah kuiz statistik okay. Ekceli aku ni lemah bab menghafal ni tapi power bab mengira. Eh boleh camtu ?

Kalau nak tahu, kat tempat aku ni selaluuu sangat hujan lebat. Dahla continuous gituu. Dahla aku ni asyik lupe bawak payung je. Padan muka aku basah kuyup tadi hm. *salahkan diri sendiri :(

Er buat sesiapa yang balik raya haji dan cuti mid sem ni, aku ucapkan selamat pulang ke rumah lah ye. Bye aku tak balik sobbsss. T_T. Terpaksa tunggu Januari tahun depan hm. Homesick dah nii wuwuuu. Anyway, have a good day people ! K baii. 



pictures credit to Dee

notakaki : kadang-kadang hidup ini tak seindah yang kita impikan


No comments: