Jun 29, 2012

SEGMEN : PENCARIAN BLOGLIST JULAI HAZWAN HAIRY


Salam dan hai.

Okay ini adalah entry kedua untuk harini. Amboi kemain. So saya ingin mengumumkan yang saya join segmen yang dibuat oleh Hazwan Hairy


Syarat-syarat:
  • harus menjadi follower blog tersebut
  • letak header macam kat atas ni
  • letak tajuk seperti tajuk entry ni
  • kekerapan berblogging untuk sehari? *nyatakan
  • link kan entry pada post entry beliau


Tarikh tutup adalah pada 30 Jun. Ouh tinggal esok je? Terlambat sikit la ni. Huhu. Anyway, masih sempat lagi nak join. Hehe :)

Okay. Kekerapan saya berblog dalam sehari? Hmm ikut keadaan. Kalau sibuk, memang takde masa la nak berblogging. Kalau waktu cuti macam sekarang ni (saya cuti 4 bulan), memang selalu la update blog. Hari-hari bukak blog. Kalau rajin sangat, sehari sampai 3 kali update. Kalau malas atau takde idea, just blogwalking dan komen2 je. So, sekarang saya adalah blogger tegar. Hahaha. Eh, menjawab soalan tak ni? Hehe

Kbai.

4 comments:

Cikgu Vina said...

assalamualaikum..kemas je belog nie kan..huhu..btw sy dah follow awk..kalo free dtglah belog sy,,nak follow pun ok jugak..hihi

nahunabila said...

Si Tuyuk: wassalam. thanks. blog ni baru diedit. hehe okay :)

The Fakhirin said...

hi awk.

nahunabila said...

faiz: hai :)