May 11, 2012

both of the Nabila Huda


Salam and hai.


Eh, korang. Korang pernah tak jumpa siapa siapa je yang nama sebijik macam korang. Mesti laa pernah kan? Haha. Okay, this time nak cerita satu kisah di mana aku bertemu dengan rakan sebilik yang betul betul sebijik nama macam aku. Sila lihat gambar di bawah ni.








Haaa, inilaa roomate yang sebilik dengan aku tu. Hehe. Bila teringat balik zaman dolu dolu tu, sumpah rasa kelakar je waktu first time kitorang berjumpa. Tapi, yang lagi kelakarnya, masuk2 bilik, ada pulak lagi sorang roomate nama Nabila jugak. Hampeh betul. Means, ada 3 orang Nabila dalam bilik aku. Dan FYI, kitorang bertiga memang serasi sgt. Dah macam adik beradik pulak. Bagi aku, diorang la roomate yang terbaik sekali. The first time and the last time ada roomates nama sama ni. Hehe, semua tu dah jadi kenangan je. Wuuu, sedih. But, hope friendship kitorang ni everlasting. Harap sangat dapat jumpa diorang balik satu hari nanti. Aminn.




Both of Nabila Huda



lagi sorang roomate aku yang nama Nabila




Okay, and that's the end of my story. Bye!



notakaki : Percaya tak, org yg nama Nabila paling ramai sekali kat dunia ni? Haha















No comments: