May 11, 2012

Engaged Day



Assalamualaikum dan hai.

Sekadar berkongsi tentang majlis pertunangan
psstt..bukan saya yang tunang ye..haha


Okay, lets the picture tell you more.



ya, ramai orang. macam majlis kawin.



eh, pihak lelaki dah datang lerr. 



bersalaman sebelum masuk




tuan rumah bagi ucapan






About hantaran:



sempat ditangkap sebelum pihak lelaki masuk






7 hantaran dari pihak lelaki





dibalas 16 hantaran dari pihak perempuan. wahh banyak tak?






gojes laa handbag dgn heels tuu.


sumpah comel gila cupcakes ni. mesti sayang nak makan.


kreatif sungguh siapa yang buat kapal ni


hantaran untuk lelaki


tradisional...



inilah cincin pertunangan. hewhew






suasana sebak seketika apabila ibu pihak lelaki menangis
sewaktu menyarungkan cincin. dia kata, teringat arwah suaminya.






ya, inilah bakal pengantinnya :)



nak jugokk bergambarnya. hee



lebih ramai. ni aku yang tangkap, sbb tu aku takde dlm gmbr. 





berat nanang menatang ni. haha 
*orang blkg nak jugok interprem -,-





mereka bersama ibu mereka. sweetnya :)




Okay, THE END.


Akhir kata,
Congrats for both of them. 
Ouh ya, yang perempuan tu kakak sedare aku.
Hope that...
I will be diorang punya pengapit. hahaha.
Okay tak.
Hope that...
Diorang akan disatukan bulan 9 ni.
And moga berkekalan jodoh mereka.
Aminn.






notakaki : pening taktau nak cari keje apa. sbbnya aku ni sgt choosy. haha







No comments: