May 2, 2012

mickey and minnie


salam and hai.

tetiba rasa rindu dekat mickey dengan minnie. dah lama diorang tinggalkan saya. srobbss. hanya mampu sedekahkan al-fatihah buat mereka. eh, ekceli mereka itu ialah hamster saya. comel sesangat tau. tadi bila godek godek document, tetibe je terjumpa video yang dirakam oleh adik saya ni haa. tak sangka ada lagi. bolehlah lepas rindu kejap. hiks. rasa comel je video ni. rasa nak cium cium je mereka. tapi sayang, mereka dah takde. okay, berenti bersedih


video


comelkan? ouh ye, yang kuning ni namanya minnie. akhirnya beliau mengehmbuskan nafas terakhirnya selepas dimakan oleh kucing gemuk yang jahat. ops, sori kucing. aku tahu kau lapar, tapi takkanlah hamster kesayangan aku pun kau nak makan? ke kau tak reti nak beza antara tikus dengan hamster? hiks. yang mickey pulak, dah mati sebab tercekik makanan. padan muka sapa suruh makan banyak sangat. haha jahatnya. sedih tahu bila tengok tengok je dia dah mati kekerasan. lepastu kebumi kat depan rumah je. wuuu. okay, kesimpulannya, sayangilah haiwan sebagaimana anda menyayangi diri anda. dan kalau  ada sapa sapa yang dah malas nak jaga hamster dia, bagi la kat aku. teringin pulak nak jaga. hiks. k bye!


notakaki : lepasni nak try bela arnab pulak boleh tak agaknya? kehkeh



No comments: